بیانیه رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در پی حوادث اخیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی بیانیه ای حوادث پیش آمده اخیر را محکوم نموده است، در این متن پیام آمده: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی بیانیه ای حوادث پیش آمده اخیر را محکوم نموده است، در این متن پیام آمده: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم، سوءاستفاده کرده، و آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می‌کنند، که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز و شهید پرور مسجدسلیمان، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته‌های به حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهند کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و به‌خصوص جوانان عزیز درخواست می‌کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجوئید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت‌المال و ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: از همه مردم شریف مسجدسلیمان مصرانه می‌خواهیم، برای آرامش و امنیت استان هم قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضدانقلاب و اغتشاش‌گران جدا کنند.

مجموعه اعضای خدوم شورای پنجم، بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و مخصوصاً توجه به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر از طریق مسئولین ذی‌ربط تأکید کرده و ایجاد فضای مناسب جهت طرح خواسته‌ها و مطالبات مردمی را لازم می‌داند.

مسلماً یکی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد مشکلات اقتصادی که منجر به نارضایتی مردم شده است، فتنه‌ گرانی بوده، که زمینه تشدید تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های قدرت‌های مستکبر را با توطئه و خیانت خود به وجود آورده است.

خداوند در آیاتی از جمله ۹۹ تا ۱۰۳ سوره آل عمران به مومنان و مسلمانان هشدار می دهد که مواظب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان باشند؛ زیرا آنان بر آن هستند تا با ایجاد اختلاف دیرینه دوباره سلطه خود را باز پس گیرند. آموزه های قرآنی ایمان و بازگشت به خداوند را تنها راه مقابله با این توطئه ها می داند و از امت می خواهد تا مراقب باشند و از عنایت خاص الهی برخوردار شوند.

فرضعلی علیجانی
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان