احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان: خواسته های اقتصادی مردم برحق ولی فتنه و آشوب محکوم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، احمد زمانپور رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای حوادث پیش آمده اخیر را محکوم کردند ، که به شرح ذیل می باشد: شهر اولین ها ، زمستان امسال را کمی متفاوت تر از سال های گذشته آغاز کرد، در حالی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، احمد زمانپور رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای حوادث پیش آمده اخیر را محکوم کردند ، که به شرح ذیل می باشد:

شهر اولین ها ، زمستان امسال را کمی متفاوت تر از سال های گذشته آغاز کرد، در حالی که عده ای از همتباران ما در اثر فشارهای اقتصادی و معیشتی قصد رساندن صدای خود بگوش مسولین را داشتند، عده ای آشوب طلب صدای حق مردم را به آشوب و بلوا مبدل ساختند به این امید که از اعتراضی ساده و مسالمت آمیز، آتشی خانمان­سوز تدارک ببینند. قصه مطالبات مردم عزیز چیزی نیست که بتوان به آسانی از آن عبورکرد و غصه نان شب مردم و بیکاری فرزندان این شهر محروم آنقدر تلخ است که اندوه عمیقی را بر چهره ی دلسوزان شهر جاری کرده است.

امروز همه ی ادارات ، نهادها و دستگاههای سطح شهر باید دست بدست هم دهند و برای رفع مشکلات اقتصادی و گسترانیدن چتر رفاه و آسایش شهروندان صبور و قدرشناس مسجدسلیمان تمام مساعی خود را مبذول دارند. در این میان شایسته است که تمام مسئولین، تریبون داران ، جناح های سیاسی و تیره و طوایف مختلف از دعواهای بیهوده و اتهام زنی های بی مورد و القای ناکارآمدی و ناامیدی به جامعه دست بردارند و جز خدمت خالصانه و نقد مشفقانه هدفی دیگر دنبال نکنند.

رسول خدا(ص) می فرماید:
مَنْ سَعَی فِی حَاجَهِ أَخِیهِ الْمُؤْمِنِ- فَکَأَنَّمَا عَبَدَ اللَّهَ تِسْعَهَ آلَافِ سَنَهٍ صَائِماً نَهَارَهُ قَائِماً لَیْلَه.
کسی در راه رفع مشکل مؤمن تلاش کند، گویا نُه هزار سال خدا را عبادت کرده است؛ در حالی که روزها را روزه و شبها را در حال قیام (نماز) بوده است.

شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان، ضمن اعلام حمایت از مطالبات بحق مردمی و تقاضای توجه مسئولان امر به بهبود اوضاع اقتصادی، همه جریانات و احزاب سیاسی و تیره و طوایف را به وحدت و همدلی حول رهبری معظم انقلاب دعوت می نماید و بر حمایت از دولت و مسولین در رفع مشکلات ملت تأکید و نقد مشفقانه و همدلی و همکاری دلسوزانه مردم و مسولین را راهکار رشد جامعه می داند.